Известие

Collapse
No announcement yet.

При палене колата глъхне и не може да се изфорсира

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Сигурно си прав. Интересното е, че след като ми изчистиха дросела колата работеше на бая високи обороти и ги клатеше по нагоре 1200-2200, но поне не ми гаснеше в движение това е ужасно, с течение на времето като че ли сама се адаптира и сега си работи горе долу добре. Всъщност не е добре, защото ми прави впечатление, че без климатика е над 1000, което е доста, а с него е на 850-900.
    "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
    К.М.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      За адаптация на дросела си. Върви да ти ресетнат ЕКУ-то и ще изчезне проблема с оборотите. След почистване на дросела обикновено така се получава.
      Аз последно не успях да схвана адаптация на тоя дросел се прави само на електронни такива, или на всички......Алфадиага има такава опция да прави, но още нямам време да седна да разуча нещата, пък и видях че след това иска някакъв 90 секунден тест с ключа да се прави, и реших че докатоне знам на 100% какво е товада не бъзикам радиото......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #18
        Не е адаптация ами занулява нулевата стойност на дросела. Като почистиш дроселоа той остава в една друга позоция различна от нулата. И при ресет на ЕКУ-то (не знам при алфадиага как е, но при Визата е "Self-test adaptation") компютъра променя нулевата стойност при това съпротивнление на потенциометъра в което е застанала дроселовата клапа. И в това си положение дросела трябва да работи на празен ход. Тогава ичезва постояното мъчене на МПХ да намери нулата.

        Не е много точно технически погледно обяснението ми, но би трябвало да е всяло яснота. Това е логиката поне на системата
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Добре де. Защо тогава на място държи и не играят а само в движение играят?
          "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
          К.М.

          Comment


          • #20
            Ако отговоря на този въпрос може да те излъжа.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Излъжи ме, излъжи мееееееееее не се притеснявай.
              "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
              К.М.

              Comment


              • #22
                Не зная наистина не зная. Факт е, че след като се занули ЕКУ-то като натисна съединителя оборотите падат много бавно до 800. А преди като го натиснех падаха изведнъж и моторчето за прания ход сработваше чак при прекалено ниски обороти. Когато е изменена нулевата позиция на дроселасе получават тези аномалии в оборотите. Моторчето ги вдига стига до виоките и после ги връща за да се опита да ги стабилизира, но при изместената нулева позиция в софтуера оборотите отново падат под нормалните, моторчето пак се задейства и пак повтаря един и същ объркан алгоритъм. Но при покой на автомобила не знам на какво се дължат стабилните обороти. Може би тогава компютъра не управлява дросела. При покой на празен ход двигателя смуче въздух през байпаса.

                Но това е моя логика. Може да не е точно така. Не мога да намеря точно описание за работата на дросела.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  След смяната на дебитомера спроблема е решен. Сега само треперят оборотите след като изключа от скорост. С това ще се занимавам уикенда, като си изчистя дроселовата клапа както веше обяснено в няколко други теми.
                  Mitsubishi L200 2.5D (115 hp)
                  Alfa Romeo 156 2.4 jtd (136++hp)

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от bluesolei Покажи съобщение
                    Егати и Алфите,от 100 дали има две които работят нормално,интересното е че всеки драска по темата/която има в няколко вида/и решенито е следното"нямам идея"
                    Изключително некъдърни майстори по сервизите или нежелание от тяхна страна да си свършат работа качествено!Как мислите,тази кола все пак е просто една от всичките,как може никой нещастник в сервизите да не може да я оправи!
                    Колата я обслужват без проблем, но това става само в 3-4 сервиза за Сф. За Ванто - те са един от или направо най-добрия сервиз за Алфа.
                    Писано е много по тези въпроси и вече никой от разбиращите не пише нищо. Дроселовата клапа определено се замърсява и не може да се затваря нормално. Почистването става лесно със спрей за карбуратори и с някои други вещества. След почистване, обаче нещата може да се подобрят, но може и да се влошат. Затова е добре да се направи в сервиз, където след интервенцията ще я адаптират.
                    2014: Deutschland über alles

                    Comment


                    • #25
                      Значи аз забелязах играене на оборотите когато сложих спортно гърне - не се увеличават над нормалното, но за кратко като освободя от скорост и се колебаят между 900 и 700......без значение дали съм на място или в движение.....и с друга кола ми го е правело това, така че не мисля че е фатално....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment

                      Working...
                      X